čtvrtek 21 listopad 2024
Text Size
GLOSY

GLOSY (143)

komentáře k dění v branži i mimo ni

O hrdosti a přeudatném národu českém

Vždycky když pozoruji oslavy sportovních úspěchů, mám pocit, že bych měl být hrdý na to, že jsem Čech. Měl bych, protože jinak k tomu zrovna moc příležitostí nemám. 

Čtečku nebo tablet? A co třeba obojí!

Rozhodnutí před kterým stojí mnozí a k němuž lze – obecně vzato – říci následující...

foto: Martina Houdek

Žijeme v …ismu

Kdysi jsme žili v socialismu. Byli jsme odděleni železnou oponou, která bránila nám i „těm za plotem“, abychom se lépe poznali. Abychom se vůbec poznali. 

Nemám rád aktualizace firmwaru

Nemám rád aktualizace firmwaru a dobře vím proč. Naposledy jsem si před dvěma lety naběhl u Samsung Galaxy S II. Do té doby bezproblémový a vynikající telefon se stal telefonem prakticky nepoužitelným, a to jsem od vydání nové verze počkal pro jistotu nějaké dva měsíce. 

Foto: archiv autora

Jak jsem nakupoval na Palmknihách

Oddychové čtení, jakým série Jacka Campbella, Ztracená flotila, nepochybně je, vyšlo i v oficiální elektronické podobě kupodivu skoro ve stejné době jako papírové vydání… 

Foto: archiv autora

Tohle s žádným obyčejným telefonem nezažijete! Zapomeňte na Samsung Galaxy S4, zapomeňte na Apple iPhone. LG Flex je pocitově o třídu jinde! 

Foto: archiv autora

Zmatená Česká televize a Zimní olympiáda

Zimní olympijské hry jsou v plném proudu a tak jsem doufal – jako mnozí – v jejich sledování i na něčem modernějším, než je obyčejná televize, protože ta je – jak známo – pro řadu spoustu lidí už zcela mimo mísu... 

Foto: archiv autora

Ftip týdne – servis Zepter

Doživotní záruku máte, ale musíte nám přinést doklad o tom, že jste hrnec zakoupil…

– Zepter, servisní středisko k mému dotazu co dělat s pokličkou, jejíž držák s měřičem teploty se samovolně utrhl, 28. 1. 2014

 

 

Je smutné…

Je smutné, když prezident musí poučovat novináře o samozřejmostech. 

Foto: archiv autora

Ftip týdne: rozhovor se servisem HP

„…my to tady nemůžeme zvedat, když tady máme zákazníky…“

– Hewlett-Packard, Servisní středisko, Zákaznická recepce Praha, po několika neuskutečněných voláních (do Prahy i Tábora) 23. 10. 2013